Foot Locker přichází s novým věrnostním programem, pod který chce sloučit všechny své obchody, jako Foot Locker, Lady Foot Locker, Kids Foot Locker, Footaction, Eastbay a Champs Sports. Největší uživatelskou novinkou je to, že Foot Locker vymění předchozí věrnostní program založený pouze na slevách za program, kde zákazníci budou oceněni za svou věrnost mnohem originálněji. Zákazníci budou za nákupy, recenze nebo i propojení účtů na sociálních sítích získávat XPoints, které pak budou směňovat za různé odměny, přednostní nákupy, dopravu zdarma a mnoho dalšího. Asi největším benefitem pro sneakers srdcaře je šance zajistit si za body přednostní nákup limitovaných kolekcí. A aby zákazník nezapomněl na nové kolekce, v aplikaci FLX je i kalendář, který zákazníka upozorní. Členství je nyní dostupné v USA, UK, Francii a Nizozemí. V České republice program zatím neběží.