Lidl se veze na vlně věrnostních programů

Začátkem března rozšířil Lidl U.S. nabídku odměn za věrnost dostupných v aplikaci MyLidl pro americký trh. Zavádí více různých úrovní, kdy zákazník může vyhrát svoji odměnu. Není to klasické cash-backové schéma, ale jedná se o suprize model. Zavedením více úrovní, chtějí dát nejvěrnějším zákazníkům mnohem víc možností, jak ušetřit. 

Tento obchodní řetězec rozběhl systém věrnostních programů i v Evropě pod názvem Lidl Plus. Věrnostní program zatím běží v Dánsku, Holandsku, Německu, Polsku, Rakousku, Španělsku a od začátku letošního roku je aplikace i celý věrnostní program dostupná i pro slovenský trh.

Otázkou je tedy, kdy věrnostní program Lidl dorazí i do Čech. Jelikož se nově stal lídrem tuzemského maloobchodního trhu, nabízelo by se mít věrnostní program pro své zákazníky co nejdříve. Doufáme tedy, že snad neusne na vavřínech. 

Zdroj: Lidl USA