Název programu
Obor činnosti
Typ programu
Dáme jídlo – Věrnostní program
rozvoz jídel
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Objednejte si jídlo pohodlně – online. Zadejte vaši adresu a vybírejte z více než 1000 restaurací po celé ČR. Protože si damejidlo.cz vaší přízně skutečně váží, tak ...

Pro zobrazení detailu programu se .
DEKTRADE – Prémiový program FASÁDA ZA VĚRNOST
stavebním materiál
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Fasáda za věrnost je věrnostní program největšího prodejce stavebních materiálů v ČR pro individuální stavebníky.
Program je vhodný pro individuální stavebníky, kteří se ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Dermacol Věrnostní program
parfumerie
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Motivační bodový program pro nákup výrobků v kamenných prodejnách Dermacol.
Zákazník při nákupu nad 25 Kč obdrží kartičku a sbírá body ve formě razítek.
Na jednu ...

Pro zobrazení detailu programu se .
dm drogerie
obor činnosti neuveden
bodové schéma

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Zákazník sítě dm drogerie získává zákaznickou kartu programu dm active beauty svět výhod. Za nákupy sbírá body a vyměňuje je za výhody. Za body lze směnit různé výhody od ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Dotz
koaliční program
koaliční partnerský program

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Dotz věrnostní program je uznáván jako největší koaliční program v Latinské Americe. Program odměňuje členy za účast, nákupy ve vybraných obchodech, vyplňování on-line ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Dr. Max
síť lékáren
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Klientská karta Dr.Max – Nízké ceny pro Vaše zdraví

Věrnostní program Klientská karta Dr.Max je určen klientům společnosti Česká lékárna a.s., která ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Úspěšné věrnostní programy
Máte problém s udržením svých důležitých zákazníků? Mohu Vám pomoci. Vymyslím originální věrnostní program a postarám se o jeho realizaci.

Kampaně, které vydělávají
Přímá komunikace je klíč k úspěchu každého věrnostního programu. Dokážu najít správné zákazníky pomocí vyspělé analytiky a vytvořit úspěšné kampaně.

Nejdůležitější zprávy z oboru
Už Vám neunikne žádná důležitá novinka z oblasti věrnostních programů. Přidejte si @RadekOnLoyalty na Twitter.