Název programu
Obor činnosti
Typ programu
eplus – Schneider Electric
velkoobchod
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Tento program poskytuje zákazníkům několik výhod formou dárků a slev u obchodních partnerů. Při nákupu zboží Schneider Electric (seznam zboží dle aktuálního ceníku) u vybraných ...

Pro zobrazení detailu programu se .
ERA KLUB
finanční služby
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Era klub je portál pro mladé do 18 let, plný zábavných soutěží, her a poznávacích kvízů.
Za aktivní účast je možno získat virtuální peníze, které mohou klienti ...

Pro zobrazení detailu programu se .
ESPRIT FRIENDS
oděvy a módní doplňky
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

ESPRIT FRIENDS je celosvětový věrnostní program Módního řetězce Esprit. Registrovaní členové sbírají při každém nákupu na svůj účet body „“e-points““. ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Exclusive program
finanční služby
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je zrušený

Popis programu:

Věrnostní program pro klienty Raiffeisenbank s možností získat spoustu zajímavých odměn. Členem programu se stane každý držitel věrnostní platební karty ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Expert Klub
obor činnosti neuveden
bodové schéma

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Expert Klub je věrnostní program elektrořetězce Expert Elektro. Autorizačním prvkem je klubová karta Expert Klub, která umožňuje získat řadu slev, produkty, určené speciálně pro ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Úspěšné věrnostní programy
Máte problém s udržením svých důležitých zákazníků? Mohu Vám pomoci. Vymyslím originální věrnostní program a postarám se o jeho realizaci.

Kampaně, které vydělávají
Přímá komunikace je klíč k úspěchu každého věrnostního programu. Dokážu najít správné zákazníky pomocí vyspělé analytiky a vytvořit úspěšné kampaně.

Nejdůležitější zprávy z oboru
Už Vám neunikne žádná důležitá novinka z oblasti věrnostních programů. Přidejte si @RadekOnLoyalty na Twitter.