Název programu
Obor činnosti
Typ programu
MAKRO – věrnostní program
obor činnosti neuveden
bodové schéma

Aktuální stav: program je zrušený

Popis programu:

– Věrnostní program MAKRO Cash & Carry ČR pro stálé zákazníky
– Jednorázová akce od 2. 3. do 21.6. 2011
– Zákazníci sbírají body za nákupy
...

Pro zobrazení detailu programu se .
Mall.cz Plus
e-shop
předplatné

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Roční předplatné ve výši 599 Kč nebo nákupy ve výši 50.000 Kč během jednoho ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Marionaud – věrnostní program
parfumerie
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Věrnostní program českých provozovatelů sítě luxusní parfumerie „“Marionnaud Parfumeries““ v ČR.
Autorizačním prvkem v programu je věrnostní karta ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Marks and Spencer – věrnostní program
oděvy a módní doplňky
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Věrnostní program M&S je program pro české zákazníky sítě prodejen Marks and Spencer Czech Republic.
Autorizačním prvkem v programu je M&S ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Masáže Vitalita
masáže
jiný

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Protože si Vás stálých zákazníků vážím, nabízím Vám tyto výhody shrnuté ve věrnostním programu pro stálé zákazníky.
Při dosažení 5 masáže v daném roce/ od data ...

Pro zobrazení detailu programu se .
MasterCard ELITE program
marketing
statusový program

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

MasterCard Elite program je soubor Benefitů poskytovaných partnerskými obchody držitelům prémiových platebních karet MasterCard (Gold, Platinum, World) vydaných bankami, které se ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Max Factor – věrnostní program
parfumerie
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je zrušený

Popis programu:

– Věrnostní program Max Factor = program pro všechny koncové zákazníky Max Factor probíhající ve vybraných prodejnách po celé ČR.
– Věrnostní program Max Factor ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Modrý anděl
taxi, přeprava osob
instantní slevy

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

VIP slevové karty je věrnostní program pro opakované zákazníky společnosti Modrý anděl s.r.o.
Oceňuje pravidelné využívání služeb formou udělování bodů za uskutečněné ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Moje Šestka – Věrnostní program
obchodní centrum
instantní slevy

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

– MOJE ŠESTKA je bonusový program pro stálé zákazníky Obchodního centra Šestka.
– Do programu Moje Šestka jsou zapojeny obchody, které jsou na výloze nebo v prostoru ...

Pro zobrazení detailu programu se .
MOL zákaznický program
čerpací stanice
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Přímo na čerpacích stanicích MOL na Vás čeká pestrá a široká nabídka odměn, na které lze okamžitě uplatnit Vaše nasbírané body na MOL zákaznické kartě. Zlevněte si nákup ...

Pro zobrazení detailu programu se .
MOTÝLKOVO
internetový obchod
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Našich věrných zákazníků si vážíme a proto jim umožňujeme slevy a výhody. Za každý uskutečněný nákup se registrovanému zákazníkovi připíšou věrnostní body / motýlci, ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Mountfield
zahradní technika
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

V Mountfield stačí, když při každém nákupu předložíte kartu a automaticky vám budou připsány věrnostní body. Díky nim pak můžete čerpat aktuální klubové výhody v ...

Pro zobrazení detailu programu se .
MYŠKA CLUB
maloobchod
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Věrnostní karta Myška clubu je vlastně zákaznická karta naší VINOTÉKY U Myšky, se kterou vždy dostanete něco navíc.

Jak se zaregistrovat?
1. Přímo v ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Úspěšné věrnostní programy
Máte problém s udržením svých důležitých zákazníků? Mohu Vám pomoci. Vymyslím originální věrnostní program a postarám se o jeho realizaci.

Kampaně, které vydělávají
Přímá komunikace je klíč k úspěchu každého věrnostního programu. Dokážu najít správné zákazníky pomocí vyspělé analytiky a vytvořit úspěšné kampaně.

Nejdůležitější zprávy z oboru
Už Vám neunikne žádná důležitá novinka z oblasti věrnostních programů. Přidejte si @RadekOnLoyalty na Twitter.