Název programu
Obor činnosti
Typ programu
Heels
internetový obchod
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Heels.com chce ocenit své zákazníky za nákupy, a proto nabízí možnost každému využit věrnostní program a získat tak něco navíc. Pokud se při objednávce na Heels.com ...

Pro zobrazení detailu programu se .
MOTÝLKOVO
internetový obchod
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Našich věrných zákazníků si vážíme a proto jim umožňujeme slevy a výhody. Za každý uskutečněný nákup se registrovanému zákazníkovi připíšou věrnostní body / motýlci, ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Pilulka Bonus Klub
internetový obchod
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Členové programu mohou vybírat ze široké nabídky lékáren a platit méně v rámci Bonus Klubu. Za každý nákup volně prodejného farmaceutického sortimentu jsou přidělovány kredity, ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Rudyho svět
internetový obchod
bodové schéma

Obor činnosti:

Aktuální stav: program je aktivní

Popis programu:

Po dokončení objednávky se vám do účtu automaticky přičtou všechny body od zboží v zaplaceném nákupním košíku a můžete je použít při placení některé z dalších ...

Pro zobrazení detailu programu se .
VIP klub MALL.CZ (NEFUNKČNÍ)
internetový obchod
předplatné

Obor činnosti:

Aktuální stav: program není aktivní

Popis programu:

VIP klub je statusový věrnostní program pro pravidelné zákazníky internetové galerie Mall.cz. Má dva stupně členství Silver a Gold podle počtu a obratu objednávek. Počítají se ...

Pro zobrazení detailu programu se .
Úspěšné věrnostní programy
Máte problém s udržením svých důležitých zákazníků? Mohu Vám pomoci. Vymyslím originální věrnostní program a postarám se o jeho realizaci.

Kampaně, které vydělávají
Přímá komunikace je klíč k úspěchu každého věrnostního programu. Dokážu najít správné zákazníky pomocí vyspělé analytiky a vytvořit úspěšné kampaně.

Nejdůležitější zprávy z oboru
Už Vám neunikne žádná důležitá novinka z oblasti věrnostních programů. Přidejte si @RadekOnLoyalty na Twitter.